BABOR

Met BABOR kan ik als schoonheidsspecialliste op elk gebied en voor elk huidtype en huidprobleem een oplossing bieden.

logoBaborOver BABOR

Een duurzaam, gezond huidbeeld en de tevredenheid van onze klanten zijn van oudsher ons streven. In samenwerking met professionele schoonheidsspecialistes creëren we optimale voorwaarden om dit streven bestaande uit een combinatie van totale schoonheid en onbeperkte tevredenheid te vervullen. Het succesrecept van het merk BABOR, waarvoor Dr. Michael Babor in 1956 met de legendarische Hy-Öl® de basis legde, berust tegenwoordig net als vroeger op verschillende factoren. Voor de verwerkelijking hiervan zorgen in totaal 255 medewerkers in de hoofdvestiging Aken en wereldwijd meer dan 350 medewerkers:

Wetenschap & onderzoek

In het BABOR onderzoeks- en innovatiecentrum in Aken ontwikkelen hooggekwalificeerde wetenschappers unieke werkstofcomplexen en bekroonde innovaties.

Duurzaamheid & verantwoordelijkheid

Respectvolle en plichtbewuste omgang met de natuur zijn voor ons absoluut noodzakelijke hoofdbeginselen om waardevolle, natuurlijke grondstoffen te verkrijgen en luxe huidverzorgingsproducten te kunnen vervaardigen. Dierproeven zijn voor de onderneming BABOR nu en in de toekomst absoluut taboe!

Hoofdgedachte

De hoofdgedachte van onze schoonheidssalon bepaalt onze activiteit  – als pionier van de moderne huidverzorging hebben we ons verplicht innovatieve producten, nieuwe behandelingsmethoden en unieke, weldadige belevenissen van baanbrekende aard te creëren met het doel om individuele behoeften naar schoonheid te vervullen. Dit lukt ons met het BABOR LIKE-principe.

Onderscheidingen

De tevredenheid van onze klanten is voor ons de meest waardevolle onderscheiding. Eveneens weten we de erkenning en de lof van de experts op waarde te schatten. De toekenning van gerenommeerde prijzen bevestigt ons eens te meer in ons handelen en laat ons zien dat we met onze passie voor schoonheid, de innovatiekracht en de service samen met onze partners in de juiste richting kijken.